Nieuwe modellen van 2022/2023

Als echte motorliefhebbers, volgen wij uiteraard ook welke modellen er allemaal nieuw uitgekomen zijn en welke voor 2023 op de planning staan. Lees hier wat er in 2022 op de markt is gekomen en wat voor moois er in 2023 aan komt!

BMW R 1250 RS

De legendarische BMW Motorrad letters ‘RS’ zijn in combinatie met de boxermotor hét recept voor sportief sturen over bochtenrijke trajecten en superieur comfort op lange reizen, ook met zijn tweeën en bagage. De nieuwe BMW R 1250 RS biedt nog meer dynamiek en ontspanning dankzij een uitgebreide standaarduitrusting met onder meer innovatieve elektronische assistentiesystemen van BMW Motorrad. De R 1250 RS kent een consumentenadviesprijs vanaf € 18.800,- en staat vanaf het tweede kwartaal van 2023 bij de BMW Motorrad Dealer in de showroom.

Net als voorheen zorgt de iconische tweecilinder boxermotor voor een krachtige aandrijving. De motor met een cilinderinhoud van 1.254 cc voldoet nu aan de Euro 5-emissienorm en levert een vermogen van 100 kW (136 pk). Dankzij BMW ShiftCam-technologie voor variabele kleptiming en -lift aan de inlaatzijde biedt de boxer veel trekkracht over het gehele toerenbereik, een zeer soepele en stille loop en uitzonderlijke verbruiks- en emissiewaarden.

Standaard Dynamic Traction Control (DTC) en nieuwe ECO-rijmodus, optioneel Rijmodi Pro en motorsleepmomentregeling (MSR).

De standaard Dynamic Traction Control (DTC) zorgt voor extra veiligheid doordat het excellente tractie garandeert. De nieuwe standaard ECO-rijmodus helpt de berijder om zo zuinig mogelijk te rijden. In de ECO-rijmodus zorgt de innovatieve BMW Motorrad ShiftCam-technologie voor een zo laag mogelijk brandstofverbruik. De gasreactie is gematigder en het koppel is gereduceerd. Voor maximale prestaties – bijvoorbeeld voor inhalen met bagage of bergop rijden – is met de rijmodusknop snel en eenvoudig te switchen naar een meer dynamische rijmodus.

De nieuwe R 1250 RS is optioneel leverbaar met Rijmodi Pro. Dat biedt onder meer extra en individueel instelbare rijmodi. Met de voorselectiefunctie kan de berijder een rijmodus naar keuze toevoegen. De motorsleepmomentregeling is een ander nieuw component van Rijmodi Pro. Dit systeem voorkomt instabiliteit door remkrachten op het achterwiel bij afremmen op de motor of terugschakelen.

Suzuki GSX-8S

Suzuki onthult de gloednieuwe GSX-8S: een middelzware performance naked die nieuwe maatstaven zet in zijn segment met een gewaagde styling en een ongekend rijke standaarduitrusting. De GSX-8S combineert maximaal rijplezier met een compleet nieuw ontwikkelde 776 cc paralleltwin. De levering van de nieuwe Suzuki GSX-8S start in het eerste kwartaal van 2023. Prijzen maakt Suzuki binnenkort bekend.

De nieuwe Suzuki GSX-8S vormt het volgende hoofdstuk in de geschiedenis van Suzuki’s populaire GSX-modellen. Al sinds jaar en dag staat de lettercombinatie GSX voor de ultieme mix van comfort, wendbaarheid en rijplezier. En dat alles op een toegankelijke manier. Een machine voor elke dag dus, ongeacht de bestemming. Dat begon in de jaren tachtig met de Suzuki GSX S 1100 Katana. Maar ook in hedendaagse Suzuki-modellen als de GSX-S950, GSX-S1000 en GSX-S1000GT komen die eigenschappen terug. In de nieuwe GSX-8S tilt Suzuki alle kenmerken van een volbloed-GSX naar een hoger plan. De motorfiets is van A tot Z compleet nieuw ontworpen.

MV AGUSTA Superveloce 1000

MV Agusta presenteert voor modeljaar 2023 een 1000cc versie van de sportieve, neo-retro Superveloce. De Superveloce 1000 wordt, zoals MV dat vaker doet, eerst uitgebracht als exclusieve Serie Oro, waarna later pas een standaardversie volgt. De Superveloce wordt aangedreven door een 998cc viercilinder motorblok, goed voor 208 PK en 116,5 Nm bij een drooggewicht van 194 kilo. De Serie Oro is voorzien van semi-actieve Öhlins EC Nix en TTX vering, Brembo Stylema remmen en 40 carbon onderdelen voor de kuip en spatborden. De Superveloce 800 komt naast de al langer bekende Superveloce 800. 

Verder is de Superveloce 1000 voorzien van een enorm aantal elektronische hulpmiddelen, als onderdeel van het MVICS (Motor & Vehicle Integrated Control System) met mappings, traction control, EAS quickshifter, FLC anti-wheelie, cruise control, launch control en een GPS-antidiefstal systeem.

Kawasaki Versys 1000

Begin dit jaar breidde Kawasaki zijn Versys 1000 aanbod uit met het ‘’standaard’’ model. Hiermee komt het totaal aantal verschillende uitvoeringen op drie. Door deze spreiding van uitrusting is er een Versys 1000 voor iedereen! Het zeer populaire Adventure Touring trio krijgt voor modeljaar 2023 nieuwe kleurstellingen.

Het succes van de Versys 1000 zit hem in het unieke concept; een Adventure Tourer gericht op straatgebruik met een zeer verfijnd 1.043 cc vier-in-lijn motorblok. De motor levert zijn 120 pk en 102 Nm koppel zo soepel dat lange afstanden ongemerkt aan je voorbijgaan. Bij het sportievere bochtenwerk wekt de Versys veel vertrouwen, waarbij hij profiteert van zijn lange veerwegen en 17-inch wielen. Door de focus te leggen op straatgebruik, in plaats van een compromis tussen off- en onroad gebruik, heeft de Versys 1000 de beste handling in zijn klasse. Tel hierbij het zeer goed uitgedachte ergonomische pakket, met veel windbescherming en zitcomfort voor rijder en passagier, bij op en het wordt snel duidelijk waarom de Versys 1000 zo populair is.

Kawasaki Z900RS

De stijlvolle Z900RS is de populairste motor in het retro segment. Deze hommage aan de legendarische Kawasaki Z1 is uitgegroeid tot een Europees-wijd succesnummer en is vele jaren achtereenvolgend verkozen tot Retro motorfiets van het jaar. Voor 2023 zal deze King of Cool naast de bestaande kleur Candy Tone Blue ook beschikbaar komen in de nieuwe kleur Metallic Diablo Black / Metallic Imperial Red.

De legendarische Z900RS is voorzien van een heerlijk koppelrijk 948cc viercilinderblok met een indrukwekkend eindschot. Verder is werkelijk ieder onderdeel van de Z900RS onder de loep genomen door de designers en engineers in Japan om een prachtige retro uitstraling met de meest moderne technieken te kunnen combineren. Denk aan de unieke gegoten wielen, hoge kwaliteit laklaag, teardrop tank, vele gepolijste delen, koelvinnen op het motorblok, en het fantastisch getunede uitlaatgeluid.

Daarnaast beschikt de Z900RS over de modernste veiligheidssystemen zoals ABS, 2-mode Traction Control, vederlichte Assist & Slipper koppeling en radiale remklauwen.

Vanaf november is de 2023 Z900RS SE Yellow Ball weer beschikbaar bij de Kawasaki dealers.

Honda XL750

Doorheen de stad of doorheen de hele wereld, Honda’s gloednieuwe XL750 Transalp zet de avontuurlijke lijn van zijn iconische voorganger verder. Klaar voor een compleet nieuwe generatie rijders om te gaan waar de wegen heenleiden. De parallel tweecilinder met acht kleppen levert 67,5 kW en 75 Nm. Throttle By Wire (TBW) zorgt voor vier vooringestelde rijmodi plus een gebruikersmodus met in vijf niveaus instelbaar Honda Selectable Torque Control met geïntegreerde wheeliecontrole en in drie niveaus instelbare motorrem en vermogensafgifte. Het stalen frame is gekoppeld aan een volledige Showa-ophanging: 43 mm SFF-CA™ USD voorvorkpoten en een achterschokdemper die werkt via de Pro-Link. Dubbele tweezuigerremklauwen bijten stevig in de remschijven vooraan. De 21” voor- en 18” achterwielen zijn voorzien van banden met binnenband. Premium uitrusting bestaat uit een vijf inch TFT-kleurendisplay, Honda Smartphone Voice Control, complete LED-verlichting, automatisch uitschakelende richtingaanwijzers en noodstopsignaaltechnologie (ESS). Honda maakt ook een A2-versie beschikbaar.

Honda CMX1100T Rebel

Met de CMX1100T Rebel lanceert Honda een nieuwe Touring-versie die het CMX1100 Rebel-gamma aanvoert. De nieuwe versie is voorzien van een aerodynamische halve kuip en harde zijkoffers. De standaardversie, even ontspannen en opwindend als voordien, krijgt een nieuwe kleur voor 23YM.

Zoals steeds levert de 1.084 cc grote paralleltwin een serieus vermogen, ondersteund door een indrukwekkend geluid uit de uitlaat. Met het Honda Selectable Torque Control met geïntegreerde wheeliecontrole, cruisecontrole en drie rijmodi bestuurd door het Throttle By Wire-systeem is de grote Rebel bovendien voorzien van een aanzienlijk elektronicapakket. Kwaliteitsonderdelen zoals de 43 mm cartridge-style voorvork, ‘piggyback’ schokdemper achteraan en de radiaal gemonteerde vierzuigerremklauw vooraan. Alle verlichting is LED en het LCD-display is negatief. Optioneel voorzie je de CMX1100 Rebel van Dual Clutch Transmission (DCT).

De CMX500 Rebel, een A2-rijbewijsvriendelijke 500 cc-tweecilinder die in 2017 ten tonele verscheen, deed het klassieke motorrijden versmelten met baanbrekende nieuwe ideeën. Hij wist meteen een jongere generatie rijders te verleiden, voor wie een motor zoveel meer is dan louter een vervoermiddel. Motorrijders die hun tweewieler als een verlengde zien van hun levenswijze. Een mentaliteit. Een uitdrukking van individuele identiteit.

De Rebel combineert de tijdloze ‘bobber’-uitstraling met een unieke, eigentijdse en vooruitstrevende stijl, wat in het allereerste verkoopseizoen een schot in de roos bleek. En het is geen eendagsvlieg: zowel in 2020 als in 2021 was de CMX500 Rebel de bestverkochte custom style motorfiets in Europa. In zijn standaardvorm bewees de Rebel al een geslaagde creatie te zijn die toegankelijk en eenvoudig te rijden is. Bovendien was de Rebel ook een blank canvas, waarop de nieuwe eigenaar z’n verbeelding de vrije loop kon laten.

Yamaha TRACER 7 GT

Yamaha’s TRACER 7 en TRACER 7 GT profiteren van een uitgebreide reeks technische wijzigingen die zijn ontworpen om een nog veelzijdigere en lonende rijervaring te bieden.

Aangedreven door het gebruiksvriendelijke Yamaha EU5 CP2-motorblok met zijn koppelrijke vermogensafgifte staan deze uiterst wendbare langeafstands Sport Tourers bekend om hun opwindende prestaties. Beide modellen krijgen een aantal verfijningen en upgrades, terwijl de TRACER 7 GT nu nog rijker is uitgerust met extra functies voor verbeterde touringcapaciteiten.

Zowel de TRACER 7 als de TRACER 7 GT zijn opgewaardeerd met een nieuw TFT-scherm met smartphone-connectiviteit. Het nieuwe 5-inch kleurenscherm biedt de bestuurder belangrijke informatie in een duidelijk, stijlvol en gemakkelijk te begrijpen formaat. Het nieuwe systeem biedt de keuze uit twee schermthema’s. Het ‘Touring’-scherm geeft informatie weer in een functionele en conventionele analoge stijl, terwijl het ‘Street’-scherm een meer stijlvolle en eigentijdse uitstraling heeft.

TRACER 9 GT+ Sport Touring

Yamaha Sport Touring-modellen geven motorrijders over de hele wereld de kans om hun dromen waar te maken en de wegen van het leven te verkennen wanneer ze de behoefte voelen om aan de dagelijkse realiteit te ontsnappen. Of het nu gaat om een weekendje weg of een ambitieuze langeafstandstocht, de TRACER 9-serie heeft de prestaties, het comfort en de veelzijdigheid om de reislust van elke rijder te bevredigen.

De zeer speciale formule van een 890 cc CP3-motor met hoog koppel, een lichtgewicht aluminium chassis, een natuurlijke ergonomie en een ontwerp dat klaar is voor bagage, zorgt ervoor dat deze motorfietsen voor je klaar staan zodat je direct kunt inpakken en wegwezen.

Nu is Yamaha klaar om het TRACER-concept een spannende nieuwe dimensie te geven met de meest geavanceerde Sport Tourer die ooit door het bedrijf is geproduceerd. De nieuwe TRACER 9 GT+ bouwt voort op de sterke punten van de bestaande modellen en wordt geleverd met een reeks van de beste technologieën in hun klasse die ontworpen zijn om elke rit te transformeren door een ongekende veelzijdigheid en controle te bieden.

De nieuwe TRACER 9 GT+ is voorzien van volledig geïntegreerde geavanceerde elektronica, waaronder een radarsensor, Adaptive Cruise Control, een radargestuurd Unified Brake Systeem, elektronische ophanging en intelligente rijstanden, evenals een connected TFT-scherm en volledig geïntegreerde Garmin-navigatie, en is klaar om een nieuw tijdperk van controle in te luiden dat de Sport Touring-ervaring naar een hoger niveau tilt.

Ducati Streetfighter V4

In de vijfde aflevering van de 2023 Ducati World Première webserie, presenteerde Ducati de nieuwe Streetfighter V4 familie. Met de V4 en V4 S modellen, samen met de meer exclusieve en performante V4 SP2, gaat Ducati verder in de toepassing en evolutie van de winnende “Fight Formula” om aan de top van het segment te blijven met een ongeëvenaard niveau van uitrusting en vermogen/gewicht verhouding (voor de “SP2” versie).

De Streetfighter V4, die in 2020 aan het publiek werd onthuld, was onmiddellijk een succes en zette nieuwe maatstaven voor prestaties in het segment van de naked supersportmotoren . Universeel gewaardeerd om zijn agressieve en minimalistische esthetiek, gekenmerkt door een voorzijde geïnspireerd op de Joker uit de stripverhalen, veroverde de Streetfighter V4 onmiddellijk de harten van liefhebbers.

De natuurlijke evolutie van de familie is een motorfiets die de concepten van de “Fight Formula” nog verder uitbouwt, met als belangrijkste elementen de Panigale V4 ontdaan van de kuipen, hoog en breed stuur, 178 kg gewicht, 208 pk Desmosedici Stradale motorblok, biplane vleugels en de laatste generatie elektronica. Een evolutie die volgt op die van de Panigale V4 familie.

De Ducati Streetfighter V4 2023 straalt sportiviteit uit, dankzij de standaard monoposto sconfiguratie met bijgeleverd zadel en voetsteunen voor de passagier.

Het design van de Streetfighter V4 is direct en minimalistisch, met zijn full-LED koplamp en zijn V-vormige DRL die doet denken aan het vooraanzicht van de Panigale V4. De lage, naar voren gekantelde voorkant, die de sterke lijnen van de tank doortrekt, geeft de Streetfighter V4 een roofdieruitstraling.

De brandstoftank heeft dezelfde vormen als op de Panigale V4 2022, die is ontworpen om de rijder beter te ondersteunen tijdens het remmen en het nemen van bochten. Hij heeft een grotere inhoud (17 liter) en wordt omarmd door nieuwe zijcovers.

Ducati Monster SP

De Monster vertegenwoordigt sinds 2021 alle essentie van Ducati in de meest compacte, essentiële en lichtste vorm mogelijk. Het recept is het originele van 1993: een sportieve motor, maar perfect voor weggebruik, gecombineerd met een Superbike-afgeleid frame. Alles wat je nodig hebt om plezier te hebben, elke dag.

Het hart van de Monster is de Testastretta 11° motorblok , een vloeistofgekoelde vierkleps twin met 111 pk en desmodromische distributie. Zijn Front Frame, geïnspireerd op dat van de Panigale V4, is een extreem licht en compact aluminium frame direct bevestigd aan het motorblok. Het is de moderne herinterpretatie van het recept dat leven gaf aan het Naked segment van motorfietsen, waardoor nieuwe generaties Monsteristi er verliefd op worden.

Een concept zo eenvoudig als doeltreffend, dat een verdere stap voorwaarts neemt met de komst van de Monster SP. Dit model wordt gekenmerkt door een reeks van hoogwaardige componenten die de motorfiets nog lichter, nauwkeurig en leuker maken in sportief rijden, evenals agressiever vanuit een esthetisch oogpunt.

De Ducati Monster SP wordt vanaf januari 2023 bij de dealers verwacht in de Benelux.

Ducati Diavel V4

De Ducati Diavel V4 is uniek, onmiskenbaar en met een barstende persoonlijkheid. Met de introductie van de geavanceerde V4 Granturismo-motor worden de prestaties van de Diavel nog verbluffender. Met zijn 168 pk en 93 ft lb (126 Nm) koppel is de Ducati 1.158 cc V4 de ideale motor voor een spiercruiser, die in staat is om lineair vermogen bij lagere toerentallen te combineren met een krachtig koppel over het hele toerenbereik.

Gespierd, sportief, overdreven en elegant tegelijkertijd combineert de Diavel V4 de unieke technische, dynamische en stilistische eigenschappen van sport nakeds en muscle cruisers. Deze machine beantwoordt aan de vele verschillende verlangens van motorrijders, van de sportliefhebber die op zoek is naar een comfortabelere en stijlvollere motorfiets tot mensen die in een stedelijke en ontspannen omgeving willen rijden tot de liefhebber van prestatie- en dragrace-iconografie.

De bijgewerkte Ducati Diavel V4 verrast met dynamische prestaties, het vermogen om sportief te rijden en opwindend met indrukwekkende acceleratie en vertraging, evenals cruisen bij lage snelheden. Niets blijft onopgemerkt door de onmiskenbare Diavel V4 podiumprésence. Sterker nog: hij verbaast met zijn geschiktheid voor toeren in het middensegment, terwijl hij verbazingwekkend comfortabel blijft voor rijder en passagier.

Harley-Davidson Low Rider El Diablo

De Harley-Davidson Low Rider El Diablo is gebouwd om de grenzen van stijl en sportieve touring-performance tot het uiterste te pushen. De Low Rider El Diablo combineert harde zadeltassen en een op het frame gemonteerde kuip met de strakke rijeigenschappen van het Harley-Davidson Softail-chassis en het V-Twin-vermogen van een Milwaukee-Eight 117-aandrijflijn. De wereldwijde productie van het model zal worden beperkt tot een eenmalige productierun van 1.500 genummerde exemplaren, die naar verwachting in de herfst van 2022 bij geautoriseerde Harley-Davidson-dealers zullen worden afgeleverd.

Harley-Davidson weet wereldwijd weer de aandacht te trekken met de introductie van de Low Rider El Diablo, het nieuwste model in zijn limited-edition Icons Collection. Met een knik naar een custom stylingtrend van de Amerikaanse westkust, combineert de Low Rider El Diablo strakke prestaties en sportieve touring-veelzijdigheid met fantastische, met de hand aangebrachte lak en indrukwekkende Harley-Davidson Audio powered by Rockford Fosgate.

Harley-Davidson Nightster

Het 2022 Harley-Davidson® Nightster™-model begint aan een nieuw hoofdstuk in het verhaal van de Harley-Davidson® Sportster®-motorfiets. het merk. Deze geheel nieuwe motorfiets combineert het silhouet van een klassiek Sportster-model met de on-demand prestaties van de nieuwe Revolution® Max 975T-aandrijflijn en tal van moderne elektronische hulpmiddelen en functies voor de rijder. Het 2022 Nightster-model herdefinieert de Sportster-motorervaring voor een nieuwe generatie rijders.

“De Nightster is een instrument voor expressie en onderzoek, ondersteund door prestaties”, aldus Jochen Zeitz, voorzitter, president en CEO van Harley-Davidson. “Door voort te bouwen op de 65-jarige Sportster-erfenis, biedt de Nightster een canvas voor creativiteit en personalisatie en biedt het het ultieme platform voor maatwerk en expressie voor nieuwe en bestaande rijders.”

Het hart van het 2022 Nightster-model wordt gevormd door de nieuwe Revolution® Max 975T-aandrijflijn. Het is een vloeistofgekoelde V-Twin van 60 graden met een koppelkromme die vlak blijft door de brede vermogensband – en motorprestaties die zijn ontworpen om sterke acceleratie en robuust vermogen te leveren in het middenbereik. De lengte en vorm van de inlaatsnelheidsstapels, gecombineerd met het volume van de airbox, zijn afgestemd om de prestaties over het hele motortoerentalbereik te maximaliseren. De profielen van dubbele bovenliggende nokkenassen en variabele kleptimingfasering op de inlaatkleppen zijn ontworpen om te passen bij de prestaties van deze motor.

Harley-Davidson Low Rider ST

Dit is hoe Harley-Davidson aan sport-touring werkt, met een stijl die geworteld is in de Californische ’tall bike’-beweging. De zadeltassen rijden hoog en strak, de achtervering is opgekrikt, het stuur is hoog en de op FXRT geïnspireerde kuip is op het frame gemonteerd. Het Low Rider ST-model plaatst de berijder in een dominante positie bovenop de fiets en het rijgevoel is direct en reflexief. Als de roadtrip voorbij is, haalt u gewoon de zadeltassen eraf om het Low Rider® ST-model om te bouwen van crosscountry-modus naar een stadscruiser.

“Een belangrijk element van dit model is de op het frame gemonteerde kuip, die een vorm heeft die is geïnspireerd op de klassieke FXRT Sport Glide-modelkuip die de voorkeur geniet van West Coast-customizers”, aldus Brad Richards, Harley-Davidson Vice President of Design. “Met een dominante centrale koplamp geflankeerd door zijopeningen blijft de genetische connectie met de originele FXRT vertrouwd. De scherpere vouwen en herziene proporties in de Low Rider ST-kuip zorgen voor een look die bedoeld is om modern, atletisch en aerodynamisch superieur te zijn aan de FXRT-kuip. De verhoogde montage van de zadeltassen hoog boven de uitlaat versterkt de prestaties van het model – de boodschap is dat deze tassen de hellingshoek niet zullen beperken wanneer de fiets tot het uiterste wordt geduwd.

De vorm van de nieuwe op het frame gemonteerde kuip is ontwikkeld door middel van CFD-analyse (computational fluid dynamics) en praktijktesten. Drievoudige vaste splitstream-ventilatieopeningen helpen het stoten van het hoofd van de rijder bij snelwegsnelheden te beperken. Een zes-inch hoge voorruit heeft een Dark Smoke-tint en de kuip heeft een enkele 5,75-inch LED-koplamp.

Triumph Street Triple 765

In 2023 verschijnt de meest krachtige, meest evenwichtige Street Triple 765-line-up ooit gemaakt. De Street Triple R krijgt een fikse update en treedt naar voor als de nieuwe en allesbepalende Streetfighter. Een nieuwe Street Triple RS zet een nieuwe maatstaf voor performante naked sportmotoren. De exclusieve en in beperkte oplage verkrijgbare Street Triple 765 Moto2 Edition staat garant als de meest hoogwaardige, meest gefocuste Street Triple uit de geschiedenis. Dichter bij een straatlegale Moto2-racer kom je niet.

Vanuit het Moto2-raceprogramma stromen nieuwe motortechnologie en -upgrades rechtstreeks door naar het Street Triple-gamma. Dat resulteert in aanzienlijk verbeterde prestaties voor de nieuwe Street Triple R en toonaangevend vermogen voor de nieuwe RS en Moto2 Edition, met verhoogd koppel en verbeterd reactievermogen bij alle 765-aangedreven modellen. De agressieve nieuwe uitstraling, de verbeterde ergonomie en de meest hoogwaardige specificaties maken van deze nieuwste generatie de meest wendbare en nauwkeurig sturende edities ooit in de legendarische Street Triple-dynastie.

Triumph Tiger Sport 660

De Triumph 3-cilindermotor zit ook in de Tiger Sport 660, dit biedt enorm veel voordelen ten opzichten van de 2-cilinder variant. Bovendien heeft de 3-cilinder motorfiets een krachtig vermogen over het gehele toerenbereik en het hoogste piekvermogen in zijn klasse. Het model heeft een uitstekende stand-over, dit maakt het een erg toegankelijk model, voor zowel de grotere als kleinere motorrijders. Dit model is niet geschikt voor off-road gebruik, dit maakt dat de Tiger Sport 660 uiterst geschikt is voor de weg. Dus voor allround gebruik, van toertochten tot woon-werkverkeer, in de regen of een mooie zonnige dag. Je kan altijd rekenen op  hoogwaardig comfort en een perfecte ligging op de weg. De motorfiets heeft een 17 liter brandstoftank, wat een geweldig rijbereik geeft van meer dan 380 km op een volle tank, gebaseerd op gemiddelde brandstofverbruik cijfers.

Wil jij je nieuwe motor verzekeren? Bereken hier je premie!